HYE~HOO!!!!

follow ma blog if u want .. dont be so noisy.. i hate it...
tengstengstengs who does follow me .. i love yahh !!! <3

bestiee bestoo :))

bestiee bestoo :))
enon../ iwani../ fathie../ fuza../ (eisya tak de?)

Monday 4 July 2011

ce~story....

5 JULAI 2011

Hari ny.. maybe jadi hari malang??
kenapa?? 
Hari ny ade perjumpaan ibubapa dgn guru kelas..
myohmy..
dah la result aq terok gile sial..
(untuk kelas 1st mmg terok ah)
oh god..
aq takodd gile mama amek phone aq n' ta bagi kuar ..
haha.. actually aq kat uma ag..
ta g skola lagi..
sinopsis poe diz story done !



=



4 JULAI 2011

semalam aku engadd blaja..
punye lah aku bawak buku beradd2..
tapi ade ceramah motivasi tok 6 kelas depan..
bole tahan penceramah 2..
asyik gelak2 je..
haha..
then pas rehadd, time khb che'gu ta msok..
merayap ah pe ag..
then pkol 4 ptg g perjumpaan pgws sekolah..
punye lahh che'gu membebel macam nyah..
haha..
aq da cakap ngan syud, tp degil..
na pegi jugak..
nasib..
pkol 5:10ptg da kene kms kelas , prepare tok 5/7 lah...
hahaha...
btw, enon , zahran , eisya ta dtg pown smlm..
borengg gellaa..
aku lepaks ngan iwani, fathie je a smlm , even kelas laen2..
lepas soladd asar kene gerak pg perhimpunan .
well , skung ny 5 org da taw aku suke sape skung..
haha.. tadi mamat tu kene pggel ngan che'gu . sbb rambot dye t'cacak-2's .
aku ta na a sebott sape budak tuh..
nanty korg kekecoh..
tasuketasuke!
lagipon aku ta taw ape relationship mamat tu dgn ex dye .
dgr cite dlm proses na rujuk??
ta mhu la kcw couple nyh.. ! aku ta macam pompuan yang penahh backstab aku dulu..
pehh.. malam tadi borreng gellla..
tade sape na mok's ngan aku..
textin' aku pown ta de..
haiyaaa!!!!

haha.. penat pulak aku berceloteh's kat sini..
penat doe.. na minom ayak jap..
hhahaaha..
papai followers, bloggie~boo !!!
miss you laahhhh!!

nydaaa! aq rindu kau gile... 1 mlm kite ta chat buat aku hampir na mati ..

hhahahaah..

No comments:

Post a Comment