HYE~HOO!!!!

follow ma blog if u want .. dont be so noisy.. i hate it...
tengstengstengs who does follow me .. i love yahh !!! <3

bestiee bestoo :))

bestiee bestoo :))
enon../ iwani../ fathie../ fuza../ (eisya tak de?)

Thursday 7 July 2011

my day tooDAY!!

tadi kat skola sebelum rehad , mood aku ok je..
btw, tadi zahidah lemah sangat,.. sampai pengsan dekat tangga..
ade budak form 1 tolong bwk kan beg dye kat kelas aku..
aku ngan intan teros pegi minta izin kat cikgu na tengok ida kat kelas 1abqori..
pecot teros aku..
bile la da sampai tu, aku ase nyawa aku na t'cabott..
kesian gile kat dye..
naseb baek ustzh tolong..
kitorg cepad2 sedarkan dye..
then, bawak pg bilik rawatan. 
ustzh kate dye jatoh kat tepi pili bomba sblh kelas 1abq..
my oh my..
risau gile aq dowh..
naseb baek dye ok..
ustazah selalu pesan sedekah kat orang laen..
then, bile aku ingat balik, aku ikhlaskan diri untuk sedekahkan dye roti ngan air..
amin..
kejadian ny berlakumase sebelum rehad.. soaku ok..
tapi lepas rehadd jew aku ase somthing...
ase cam ta de mood..
akuhampir menangis, ta tahu psl ape..
mcm ??
ta berani komen byk..
teyh'ar persan aku moody, so she cheer me upagain..
my realtruebestieeclassmates!
hee..
mase lepas soladd asar, aku pg bawak lari kasot iwani..
padan muke dye.. hee~
menangis2 dye. ahahah..:)


best pulak aku lepak ngan org2 besa..
kaka aku ajak pg JACOB'S RUN..
aku ikott kod ..
hehehe...


nydaaaaaaaaaaaaa !!!! i m super missing u lahhhh bebeehh!!!!!!!!!!!!


nitez!!

No comments:

Post a Comment