HYE~HOO!!!!

follow ma blog if u want .. dont be so noisy.. i hate it...
tengstengstengs who does follow me .. i love yahh !!! <3

bestiee bestoo :))

bestiee bestoo :))
enon../ iwani../ fathie../ fuza../ (eisya tak de?)

Saturday 2 July 2011

imysm .. bloggie~boo!

hye ! aku nyh! come back ag..
lalala..
<3
rindu gellaa meyh na on9.. 
na pgg laptop.. on9 .. berbagai..
haha.. yeah.. sejak aq ta ber'facebook' nyh..
betol2 outdate gellaa..
ta taw cite hott.. haha.. kat skola layan lahh,,
byk incident jugak ah yg jadi.. (gelak)+(sebak)
haha..
tadi ade larian 1malaysia sekali sambung dgn hari sukan semalam..
not bad.. aq lari ngan ZULFATHIE EZZARIN. 
yelah.. demi mengejar dye punye boyfiee > IDRIS FADLI < 
dah a mamat tu lari laju wooo..
act, kitorg berlima.. tapi ain da kene tinggal.. enon ngan iwani couple running..
aq plak ngan zulfathie.. tp mmg unbelieveable lahh..
dapad tempat terbaik..
bukan last okehh??
sekali a aku usha-2 mamat yg aku suke..
na taw sape?? adelah!!! (bzbody je kanak-2 ribena nyh )
aq malaz na cite panjang-2 ah... 
btw, MAT KILAU dapaq tempat ke-last! sedih..
DATO' KELANA curik atlet uma sukan laen.. 
aaarghhh! saket aty meyh..
then , time balek. phone intan syafika hilang...!
 well, ade org curi..
poor her..
sorry ye cite di-shodd kan..
hehe..
=
da ah.. aq na oudd..
later aku ce-story lg...
kejap je on9..
kesian aku...
sudaa2..
aq ta mandi lagi nyh lepas balik umah tadi.. 
huhu..
busyuk sekali!
chawww!!
assalammualaikum!

No comments:

Post a Comment